هزینه مشاوره حقوقی حضوری چقدر است؟

هزینه مشاوره حقوقی حضوری در تهران

مشاوره حقوقی حضوری با وکلای پایه یک دادگستری یکی از متداول ترین روش های حل مشکلات حقوقی می باشد. افراد زمانی که با مشکلات حقوقی مواجه می شوند می بایست در قدم اول به وکیل متخصص مراجعه نمایند. در برخی مواقع افراد تصور می کنند گفتگو با آشنایان و کسانی که مشکلات مشابه آنها را داشته اند می تواند به حل مسئله کمک کند.اما باید گفت در تمام زمینه های حقوقی دریافت مشاوره حقوقی حضوری راه حل اساسی است.

تنها یک وکیل کاربلد می تواند به شما بگوید که مسیر اصلی رسیدگی به پرونده چیست؟ و شما از چه دلایل و مدارکی باید برای دفاع از خود استفاده نمایید.در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی حضوری از وکلای پایه یک دادگستری می توانید با شماره ۰9369243970 تماس بگیرید.

در ذیل به هزینه مشاوره حقوقی حضوری نیز اشاره می کنیم.

 

مشاوره حقوقی حضوری فوری با وکیل

افراد در مشاوره حقوقی حضوری می توانند اطلاعات مفیدی از پرونده حقوقی به دست آورند. وکیل پرونده را مطالعه می کند و سپس راه های قانونی را به ایشان نشان خواهد داد.

 

در صورتی که افراد قبل از هر گونه اقدام حقوقی یا بستن قرارداد خود را ملزم به انجام مشاوره حقوقی حضوری بدانند از بروز بسیاری از اختلافات حقوقی جلوگیری خواهند کرد. وکیل متخصص تلاش می کند با استفاده از روش های قانونی از تضییع حقوق افراد جلوگیری نماید.

 

 

مزایا و محدودیت های مشاوره حقوقی حضوری چه می باشد؟

از جمله مهمترین مزیت های مشاوره حقوقی حضوری با وکلای خبره و پایه یک دادگستری این است که با بررسی تمامی مستندات و مدارک، تمامی جزئیات بررسی شده و بهترین راهکارها اعلام خواهد شد و در صورت لزوم قرارداد وکالت منعقد می شود.

 

از محدودیت های مشاوره حقوقی حضوری میتوان به محدودیت زمان و مکان اشاره نمود. شما ملزم هستید در یک ساعت مشخص که از قبل هماهنگ کرده اید به یک دفتر مشخص مراجعه نمایید. این امر ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند از جمله اینکه مجبور شوید مسافت طولانی را طی کنید و یا مرخصی بگیرید. بعد از پایان جلسه چنانجه موردی به ذهنتان رسید دسترسی به وکیل ندارید و  باید منتظر نوبت بعدی بمانید. ممکن است معذب شوید و همه موارد را به وکیل نگویید که این مورد در روند پرونده مشکل ایجاد کند.

 

در گروه حقوقی فرشاد قاسمی تدابیری اندیشیده شده است که شما با کمترین محدودیت مشاوره حقوقی حضوری مواجه شوید. از انجاییکه ده  ها وکیل از سرتاسر ایران در این گروه در حال فعالیت هستند، مشاوره حقوقی حضوری به نزدیک ترین وکیل کاربلد در حوزه مورد نظرتان ارجاع داده می شود که با صرف کمترین هزینه ایاب و ذهاب و زمان به مقصود خود که دریافت مشاوره حقوقی حضوری از برترین وکلای ایران است برسید و مشکلتان به صورت ریشه ای حل شود.

 

 

در چه موضوعاتی می توان مشاوره حقوقی حضوری دریافت کرد؟

بطور کلی در تمامی حوزه های حقوقی، کیفری، خانواده، شرکت ها و … می وان از مشاوره حقوقی حضوری استفاده کرد. از جمله مهمترین اموری که می توان در مشاوره حقوقی حضوری انجام داد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

  1.  تنظیم قراردادهای کارگر و کارفرما
  2.  تنظیم اساسنامه ها
  3. انجام کلیه امور مربوط به مزایده 
  4. بررسی شواهد و قوانین موجود برای دفاع از سازمان ها در مراجع قضایی ذیصلاح
  5.  نگارش کلیه اوراق قضایی
  6. مشاوره حقوقی
  7. مشاوره کیفری
  8. مشاوره خانواده

 

 

چطور نوبت مشاوره حقوقی حضوری خود را هماهنگ کنیم؟

برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری شما می توانید با شماره ۰9369243970 تماس گرفته و از پشتیبان سایت بخواهید که یک نوبت مشاوره حضوری برای شما فیکس شود. و یا اینکه به واتس اپ ۰9369243970 پیامی مبنی برای تقاضای دریافت مشاوره حضوری ارسال نمایید تا براساس موضوع و موقعیت جغرافیایی شما یکی از برترین وکلا را برای شما هماهنگ نموده و ساعت مراجعه و لوکیشن دفتر وکیل برای شما ارسال گردد.

مشاوره حقوقی تلفنی افراد اطلاعات لازم درباره ملاقات حضوری با وکیل را به دست خواهند آورند.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری در تهران

 

 

نوبت های مشاوره حقوقی حضوری چقدر طول می کشد؟

گروه حقوقی فرشاد قاسمی  تلاش کرده افراد در سریع ترین زمان به مشاوره حقوقی حضوری دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب بلافاصله پس از هماهنگی با کارشناس سایت افراد وقت ملاقات با وکیل حقوقی را دریافت خواهند کرد.

 

پس از مشخص شدن زمان مشاوره حقوقی حضوری افراد می توانند به دفتر وکیل مربوطه مراجعه کرده و با ایشان گفتگو نمایند. وکیل مدارک و مستندات افراد را مورد بررسی قرار می دهد و درباره پرونده اظهار نظر خواهد کرد. به طور کلی مشاوره حقوقی موجب شفاف سازی پرونده می شود. افراد پس از گفتگو با وکیل آمادگی لازم برای حضور در جلسه دادرسی را خواهند داشت.

 

 

نوبت حضوری با وکیل بر چه اساس هماهنگ می شود؟

پس از آنکه موضوع و موقعیت مکانی خود را اعلام نمایید هزینه ملاقات حضوری را به شماره کارت

…. فرشاد قاسمی واریز کرده و فیش واریز را به واتس اپ ۰9369243970  ارسال نمایید بلافاصله پس از پرداخت هزینه مشاوره نوبت حضوری برای شما فیکس خواهد شد.

 

به عبارت دیگر پس از پرداخت هزینه مشاوره حقوقی حضوری زمان ملاقات قطعی می شود. به این ترتیب افراد می توانند برای گفتگو با وکیل در روز مقرر به دفتر وکیل مراجعه نمایند.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

هزینه مشاوره حضوری چقدر است؟

دریافت مشاوره حقوقی حضوری از برترین وکلای پایه یک دادگستری مستلزم پرداخت حق المشاوره می باشد. هزینه مشاوره حقوقی حضوری بسیار منصفانه تعیین شده است. موسسه حقوقی وکیل تلفنی تلاش می کند خدمات حقوقی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار بگیرد. افراد می توانند از خدمات مختلف این موسسه استفاده نمایند. برای یک جلسه مشاوره حضوری با وکیل مبلغ 25۰۰۰۰ تومان دریافت می گردد که در مقایسه با موارد مشابه بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

روش پرداخت هزینه مشاوره حقوقی حضوری چگونه است؟

برای آنکه کسانی که به گروه حقوقی فرشاد قاسمی  مراجعه می کنند به راحتی بتوانند از مشاوره حقوقی حضوری استفاده کنند روش های  مختلفی پیش بینی کرده است. پرداخت آنلاین هزینه مشاوره حقوقی یکی از این خدمات است.

 

افراد ابتدا به سایت مراجعه کرده و وقت مشاوره حقوقی حضوری دریافت می کنند. سپس از طریق درگاه بانکی اعلام شده می توانند هزینه مشاوره را پرداخت نمایند. به این ترتیب بلافاصله نوبت ملاقات حضوری برای ایشان قطعی خواهد شد.

 

پس از رزرو مشاوره حضوری افراد می توانند با آسودگی خیال با وکیل ملاقات نمایند و مشکل خود را با ایشان در میان بگذارند. افراد باید توجه داشته باشند که در روز مقرر تمام مدارک و مستنداتی که در اختیار دارند را به وکیل نشان دهند. وکیل پس از مطالعه پرونده و بررسی مدارک و دلایل موجود راهکار قانونی ارائه خواهد کرد.

علاوه براین می توانید از طریق شماره کارت ، حق المشاوره را واریز نمایید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *