مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

در دنیای امروز، پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییرات چشمگیری در روش‌های ارائه خدمات حقوقی شده است. یکی از این تغییرات، مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل است که به عنوان یک راهکار موثر در حل مسائل حقوقی به وجود آمده است

ورود به عصر جدید حقوق را می‌توان به عنوان یک انقلاب در تقدم و تحولات حوزه حقوقی دانست، که از تاثیرات فناوری ارتباطات ناشی می‌شود. مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل به عنوان یکی از نمایانگرهای این تحولات، در جهت جلب دسترسی آسانتر و کارآمدتر به خدمات حقوقی حرکت می‌کند. این مفهوم نه تنها به افراد این امکان را می‌دهد که در هر زمان و از هر مکانی به مشاوره حقوقی دسترسی پیدا کنند، بلکه نحوه ارتباط مستقیم با وکیل از طریق تلفن، فرآیند ارتباط را سریعتر و مؤثرتر از گذشته می‌سازد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

در صورتی که به دنبال مشاوره و حل پرونده حقوقی خود هستید

می توانید  از طریق چت آنلاین یا فرم زیر ، با ما در تماس باشید


به دلیل کمک به هم وطن های عزیزمان در این شرایط دشوار اقتصادی برای کسانی که توانایی پرداخت حق المشاوره را ندارند  و  همچنین جهت زکات علم خود ، می توانند سوال های حقوقی خود را که به مراتب ساده تر و شایع تر هستند در چت آنلاین به صورت رایگان بپرسند و حداکثر بعد از چند ساعت با مراجعه به همین صفحه و چت پاسخ خود را دریافت نمایند . امید است این قبیل خدمات حقوقی برای شهروندان عزیز مفید باشد.


مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

در این عصر فناورانه، مشاوره حقوقی تلفنی نه تنها یک ابزار ارتباطی است، بلکه نماینده‌ای از دموکراتیزه شدن دسترسی به حقوق و عدالت. افراد با بهره‌مندی از این سرویس، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وکالت ندارند.

همه اینها به منزله تحولی بزرگ در روند ارائه خدمات حقوقی است. این روش نه تنها به افراد امکان می‌دهد تا هر چه سریع‌تر به مشاوره حقوقی دسترسی یابند بلکه در کلانشهرها و مناطقی که امکان دسترسی آسان به وکیل محدود است، این خدمت را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ورود به عصر جدید حقوق با مشاوره حقوقی تلفنی، بدون شک نشان‌دهنده‌ی تحولاتی در مفاهیم مشارکت و دسترسی عمومی به عدالت است.

قبل از آن باید اساسا با مفهوم مشاوره حقوقی تلفنی آشنا شد.

مشاوره با وکیل تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی تلفنی به عنوان یک سرویس حقوقی نوین، افراد را قادر می‌سازد که از خدمات وکلای حقوقی بهره‌مند شوند بدون اینکه نیاز به حضور حضوری در دفتر وکالت داشته باشند. این روش از تلفن و ارتباطات تلفنی آنلاین نظیر واتساپ، تلگرام و وب سایت از آن استفاده کنند  و مردم  برای ارائه مشاوره حقوقی و حل مسائل حقوقی از آنها  استفاده می‌کند. افراد می‌توانند با تماس تلفنی با وکیل یا متخصص حقوقی، سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و راهنمایی لازم را درباره مسائل حقوقی خود دریافت کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص

چه کسانی مشاوران حقوقی هستند؟

به تمامی افرادی که دارای مدرک تحصیلی در رشته ‌های حقوق (همه گرایش‌ها)، مشاور حقوقی گفته می شود. مشاوران حقوقی به دو صورت فعالیت می کنند. این افراد می توانند در دفتر و سازمان‌های مختلف برای تنظیم امور قراردادها مشغول به کار شوند. یا می توانند برای کمک به شهروندان در امور دعاوی، ازدواج، پژوهشی، تنظیم قراردادها، ثبت کسب ‌و کارها و…  به طور مجزا به مردم مشاوره و راهنمایی دهند.

تمامی افراد چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی می بایست برای تنظیم قرارداد ها یا هر مشکلات و مسائل حقوقی خود، پیش از هر اقدام و فعالیتی از مشاوران حقوقی و خدمات مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرده و از آن کمک بگیرند.در این صورت این وکلا و مشاوران حقوقی با بررسی دقیق می توانند تمام نکات قرارداد را سنجیده و از بروز هر گونه ضرر و زیان در کار شما جلوگیری کنند.

کاربران گرامی دقت بفرمایید همه ی مشاوران حقوقی که در اینترنت مشاوره حقوقی ارائه میکنند وکیل نیستند ، پیش از دریافت مشاوره حتما از صحت وکیل بودن این اشخاص اطمینان حاصل فرمایید تا از راهنمایی هایی صحیحی برخوردار شوید.

در صورتی که به دنبال مشاوره و حل پرونده حقوقی خود هستید

 می توانید از طریق چت آنلاین یا فرم زیر ، با ما در تماس باشید


به دلیل کمک به هم وطن های عزیزمان در این شرایط دشوار اقتصادی برای کسانی که توانایی پرداخت حق المشاوره را ندارند  و  همچنین جهت زکات علم خود ، می توانند سوال های حقوقی خود را که به مراتب ساده تر و شایع تر هستند در چت آنلاین به صورت رایگان بپرسند و حداکثر بعد از چند ساعت با مراجعه به همین صفحه و چت پاسخ خود را دریافت نمایند . امید است این قبیل خدمات حقوقی برای شهروندان عزیز مفید باشد.


اهمیت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

اهمیت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در دنیای امروز به عنوان یک راهکار حیاتی در حل مسائل حقوقی بیش از هر زمانی اهمیت یافته است. یکی از اساسی ترین خصوصیات این روش، دسترسی آسان به وکلای متخصص است.  در دنیای امروزی که بیش از هر زمانی آگاهی از مسائل حقوقی  اهمیت زیادی پیدا کرده مشاوره با یک وکیل متخصص اهمیت دوچندان داشته است چرا که گاهی تنها با یک مشاوره تلفنی می توان از ضرر و زیان هنگفتی جلوگیری کرد و در این مورد اصلا و ابدا جای هیچ گونه تسامل و  تسامحی وجود ندارد .

افراد با تماس تلفنی می‌توانند به سرعت به وکیل خود دسترسی پیدا کنند و سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنند. این سریعی و آسانی در دسترسی به وکیل، مسائل حقوقی را قابل حل تر می‌سازد و به افراد این امکان را می دهد که در شرایط متفاوت و در مسائل گوناگون با حق و حقوق قانونی خود بیشتر آشنا شوند و جامعه ی که از حق و حقوق قانونی خود مطلع باشد روز به روز مترقی تر و پیشرفته تر خواهد بود و در این جامعه فردی به خودش جرات نخواهد داد حق دیگری را به راحتی تضییع نماید .

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل در عصر حاضر چیست؟

دسترسی سریع و آسان

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

حفظ حریم خصوصی

دسترسی به وکلای مجرب

فوریت و رفاه در ارتباط

درخواست مشاوره

با صفر
موضوع مورد مشاوره(ضروری)

موضوع مورد مشاوره خود را به صورت کامل بیان نمایید
فایل ها را به اینجا بکشید یا
انواع فایل های مجاز : jpg, pdf, حداکثر اندازه فایل: 10 MB.

    تفاوت مشاور حقوقی با وکیل چیست؟

    مشاور حقوقی و وکیل هر دو حرفه‌ای در زمینه حقوق هستند که هر دو دارای تحصیلات حقوقی هستند ، اما تفاوت‌های مهمی در وظایف، مجوزها، و نحوه ارائه خدمات دارند که در ذیل به آنها اشاره می شود.

    1.مجوزها و تحصیلات:

    وکیل: وکلای حقوقی دارای مدرک تحصیلی در حقوق هستند که پس از اخذ مدرک لیسانس یا بالاتر  با قبول شدن در آزمون‌های وکالت، همچون کانون وکلا  یا مرکز مشاوران قوه قضاییه پس از یک دوره ی 18 ماهه پروانه وکالت دریافت می‌کنند. وکلای حقوقی مختارند موارد حقوقی را به وکالت از موکل در دادگاهها  دفاع نمایند و قراردادها و اسناد حقوقی را تهیه و تنظیم کنندو به مشاوره حقوقی به موکیل و مراجعین خود می پردازند که این افراد  ممکن است شخصیت حقیقی یا حقوقی باشند.

    مشاور حقوقی: مشاوران حقوقی نیز  دارای تحصیلات حقوقی هستند بعضا امکان دارد دوره ای نیز گذرانده باشند ، اما پروانه وکالت نداشته و حق دفاع در دادگاه ها نیز نخواهند داشت. مشاوران حقوقی بیشتر بر روی مشاوره و ارائه راهکارهای حقوقی  در مسائل حقوقی کوچک و ساده تر تمرکز دارند و معمولاً در مسائل حقوقی خاص یا موارد خاصی تخصص ندارند.

    2.نوع خدمات:

    وکیل: وکیل‌ها می‌توانند به عنوان نمایندگان قانونی از طرف موکل در دادگاه‌ها حضور پیدا کنند و در مسائل حقوقی از آنها دفاع کنند . آن‌ها می‌توانند اسناد قانونی  و قراردادهایی را تدوین کرده و در مذاکرات حضور داشته باشند و مشاوره حقوقی تخصصی ارایه نمایند چرا که مستقیم با مسایل حقوقی در عمل روبرو هستند و راهنمایی های ایشان فقط جنبه تئوری نخواهد داشت.

    مشاور حقوقی: مشاوران حقوقی عمدتاً بر روی ارائه مشاوره و مدیریت مسائل حقوقی ساده تر به مراجعین  تمرکز دارند. آن‌ها ممکن است مشاوره در زمینه تنظیم قراردادها، مسائل خانوادگی، مسائل تجاری، و یا دیگر زمینه‌های حقوقی را ارائه دهند.

    3.قیمت و هزینه:

    وکیل: خدمات وکالت معمولاً گران‌تر از خدمات مشاوره حقوقی است، زیرا وکلای حقوقی در دادگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و خدماتی از قبیل نگارش سند، نمایندگی در دعاوی، و پیگیری مسائل حقوقی را انجام می‌دهند. و می توانند مسایل پیچیده تری را از آنها مشورت گرفت.

    مشاور حقوقی: مشاوران حقوقی ممکن است به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه‌تر برای افراد باشند. این خدمات معمولاً به مراجعین  امکان می‌دهند که هزینه‌های کمتری را بپردازند، ولی با توجه پیچیدگی های موارد و مسائل حقوقی و آشنایی وکلا با رویه دادگاه به مردم مشاوره حقوقی با وکیل اکیدا پیشنهاد می شوند هرچند در شبکه های اجتماعی و  وب سایت ها بسیاری از افراد بدون اینکه وکیل باشند خود را وکیل معرفی و به مشاوره حقوقی می پر دازند.

     

    بیشتر بخوانید: مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بهتره یا مشاوره حضوری؟

    مشاوره حقوقی با وکیل

     کاربردهای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل:

    حقوق خانواده

    حقوق خانواده

    حقوق تجارت وکیل

    حقوق تجارت

    حقوق جزا وکیل

    حقوق جزا

    حقوق املاک وکیل

    حقوق املاک

    مهاجرت وکیل

    مسائل مهاجرت

    بیشتر بخوانید: 8 نکته مهم در مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

      

     

    مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل  در انواع زمینه‌ها و کاربردهای حقوقی مختلف توانمندی دارد. در زیر، به برخی از زمینه‌ها و کاربردهای این خدمت ارائه می‌شود:

    1. مسائل خانوادگی:
      • طلاق و تفاوت‌های خانوادگی: مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل به افراد این امکان را می‌دهد که درباره مسائل مرتبط با طلاق، حضانت، و تفاوت‌های خانوادگی مشاوره بگیرند.
      • تعیین نفع فرزندان: وکیلان می‌توانند در تعیین نفع فرزندان و حقوق والدین در مسائل خانوادگی مشاوره ارائه دهند.
    2. مسائل مالی و تجاری:
      • قراردادها و تعهدات مالی: افراد می‌توانند در خصوص نظر به قراردادها، تعهدات مالی، و حقوق تجاری مشاوره حقوقی تلفنی بگیرند.
      • تنظیم و تدوین اسناد حقوقی: وکیلان ممکن است به مشاوره در تنظیم و تدوین اسناد حقوقی مانند قراردادهای کسب و کاری و مدارک مالی مساعد باشند.
    3. مسائل جزایی:
      • دفاع در دعاوی کیفری: اگر کسی به جرمی متهم شود، مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند اولیه‌ترین نقطه تماس با وکلا باشد تا مسائل حقوقی جزایی را بررسی کنند و از حقوق خود مطلع شوند.
      • حقوق افراد متهم: وکلای حقوقی می‌توانند حقوق افراد متهم به جرم را در دادگاه دفاع  کرده و به آن‌ها مشاوره دهند.
    4. مسائل ملکی و املاک:
      • خرید و فروش ملک: مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در زمینه معاملات ملکی و امور املاک می‌تواند به افراد در فرآیند خرید و فروش ملک کمک کند.
      • حل اختلافات ملکی: وکیلان می‌توانند به حل اختلافات مربوط به ملک، مسائل اجاره، یا حقوق همسایه مشاوره دهند.
    5. مسائل حقوق مهاجرتی:
      • ویزا و اقامت: افراد مهاجر یا تازه واردان می‌توانند در خصوص موارد مرتبط با ویزا، اقامت، و حقوق مهاجرتی به وکیلان مشاوره بگیرند.
      • حقوق پناهندگی: وکیلان می‌توانند در امور مرتبط با حقوق پناهندگی مشاوره دهند و درخواست‌های پناهندگی را حمایت کنند.

    این مثال‌ها تنها نمونه‌ای از زمینه‌ها و کاربردهای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل هستند. این سرویس می‌تواند در هر زمینه‌ای که نیاز به مشاوره حقوقی ویژه‌ای دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

    مشاوره حقوقی تلفنی

    چگونه با وکیل مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشیم؟

    اگر شما به مشکل یا مسئله حقوقی برخورد کردید و یا مایل هستید که از حقوق قانونی خود مطلع شوید و حتی در این مسایل پیشگیری نمایید که در آینده به مشکلی برخورد نکنید و می خواهید مشاوره حقوقی  تلفنی با وکیل  داشته باشید ، می توانید با پر کردن  فرم سوال ، مشکل حقوقی خود را مطرح کنید و ظرف 24 ساعت به  پاسخ خود برسید.

    مشاوره حقوقی رایگان  تلفنی 

    از آنجایی که وکلا  عمر و وقت خود را صرفه فراگیری حرفه و دانش خود نموده اند و تحصیلات خود در این رشته ی پیچیده ادامه دادند  ، می توان گفت مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای دادگستری رایگان باشد؟اگر انتظار دارید فردی کسب و کار خودش را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار دهد نیز می توان انتظار داشت که وکلا نیز رایگان خدمات حقوقی ارایه دهند که قطعا اینگونه نیست.

     از طرفی تنها راه امرار معاش وکلا  عموما خدمات حقوقی می باشد  ، مشاوره حقوقی رایگان تلفنی با وکیل معمولاً به صورت رایگان ارائه نمی‌شود. وکلای حقوقی عموماً وقت و تخصص زیادی را در اختیار مشاوره حقوقی گذاشته‌اند و به همین دلیل، برخی از وکلایی که در زمینه‌های خاصی تخصص دارند، هزینه‌های مشاوره حقوقی را اعمال می‌کنند.

    با این حال، در برخی مواقع، وکلای حقوقی ممکن است جلسات مشاوره اولیه را به صورت رایگان ارائه دهند. این جلسات اولیه به منظور ارزیابی موضوع حقوقی شما، اطلاعات اولیه، و تعیین نیاز شما به نوع خدمات حقوقی شما است و یا بررسی مستندات و مدارکی است که موکل ارایه می دهد و عموما با آن جلسه ، مشکل مراجع حل  نخواهد شد.

    لازم به ذکر است عموما  ذکر مشاوره حقوقی رایگان یک ترفند تبلیغاتی است که غالبا توسط افراد غیر وکیل مطرح می شود . بی شک دریافت خدمات حقوقی با کیفیت نیاز به پرداخت هزینه دارد که این نیز امر بدیهی است.

    با این وجود به دلیل کمک به هم وطن های عزیزمان در این شرایط دشوار اقتصادی برای کسانی که توانایی پرداخت حق المشاوره را ندارند  و  همچنین جهت زکات علم خود ، می توانند سوال های حقوقی خود را که به مراتب ساده تر و شایع تر هستند در چت آنلاین به صورت رایگان بپرسند و حداکثر بعد از چند ساعت با مراجعه به همین صفحه و چت پاسخ خود را دریافت نمایند . امید است این قبیل خدمات حقوقی برای شهروندان عزیز مفید باشد. 

     

     

    بیشتر بخوانید: راهنمای جامع  استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

    مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

    در صورتی که به دنبال مشاوره و حل پرونده حقوقی خود هستید

    می توانید از طریق چت آنلاین یا  فرم زیر ، با ما در تماس باشید


    به دلیل کمک به هم وطن های عزیزمان در این شرایط دشوار اقتصادی برای کسانی که توانایی پرداخت حق المشاوره را ندارند  و  همچنین جهت زکات علم خود ، می توانند سوال های حقوقی خود را که به مراتب ساده تر و شایع تر هستند در چت آنلاین به صورت رایگان بپرسند و حداکثر بعد از چند ساعت با مراجعه به همین صفحه و چت پاسخ خود را دریافت نمایند . امید است این قبیل خدمات حقوقی برای شهروندان عزیز مفید باشد.


    16 پاسخ

    1. سلام خدمت شما،ببخشید من چن ماه پیش چنتا سکه خریدم که بظاهر همه چیز درست بود ولی الان که خواستم بفروشم متوجه شدم که طلای خالص نبوده وکلی ضرر کردم هیچکس هم ازم نمیخره اون طلا فروشه هم که ازش خریدم گردن نمیگیره چیکار باید بکنم

      1. سلام دوست عزیز
        شما می توانید از طریق اتحادیه و صنف طلافروشان از طلا فروش شکایت کنید اگر مسئله آنجا حل نشد می توانید علیه اون شخص با فاکتور دادخواست مطالبه وجه برای اختلاف قیمت سکه ها مطرح کنید اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارین لطفا تماس بگیرید و وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

    2. سلام،ببخشید من می‌خوام برای طلاق اقدام کنم ولی نمیخوام دیگه با شوهرم روبرو بشم،میتونم حضورا خدمت برسم

    3. سلام ببخشید من ی خونه خریدم ولی الان فهمیدم به چن نفر فروختنش دارم میمیرم از ناراحتی میشه لطفا ی وقت مشاوره بدین بهم

    4. سلام
      از ما شکایت خیانت در امانت کردن در صورتی که همش دروغه چطوری آقای وکیل باید اینو ثابت کنیم؟؟

      1. درود بر شما انجام وظیفه هست سعی ما براین است که بتونیم مشکل حقوقی شهروندان رو تا جایی که قانون اجازه بده برطرف کنیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *